Sponsormuligheder

Platin Sponsor

Som Platin sponsor får din virksomhed et sponsorskilt op i str. 800x122 som vil hænge på endevæggen i en af vores ridehaller.
Inkl. i sponsoraftalen
- Firmanavn nævnt på klubbens hjemmeside
- Firmanavn nævnt på vores sociale medier
- Som platin sponsor vil du til 1 stævne om året få opkaldt en klasse efter jeres firma på Equipe

Guldsponsor

Som Guld sponsor må din virksomhed få et skilt op i max str. 360x122 cm som vil hænge på væggen i en af vores ridehaller.
Prisen er 4.500,00 kr. excl. moms, for 1 år ad gangen. Man må komme med sit eget skilt, eller vi kan bestille et skilt på en træplade, som pt. koster 2.900,00 kr. excl. moms.
Der er også mulighed for at købe et banner til 1.280,00 kr. excl moms.
Udover et skilt i ridehallen, så vil du også få dit firmanavn nævnt på klubbens sociale medier.

Sølv Sponsor

Som Sølv sponsor må din virksomhed få et skilt op i max str. 180x122 cm som vil hænge på væggen i en af vores ridehaller.
Prisen er 3.000,00 kr. plus moms, for 1 år ad gangen.
Man må komme med sit eget skilt, eller vi kan bestille et skilt på træplade, som pt koster 1.600,00 + moms. Der er også mulighed for at købe et banner til 900,00 kr. excl moms.

Bronze sponsor

Som Bronze sponsor, så vil du få dit firmanavn på et skilt på en hesteboks, og
derudover også nævnt på klubbens hjemmeside og andre sociale medier.
Dette for 1.500,00 kr. excl. moms (incl. skilt) for 1 år ad gangen.

Boks sponsor

Boks sponsor - virksomhed
Som boks sponsor vil du få et navn på et skilt, ca. str. 2xA4, som sættes på en hesteboks. Prisen for 1 år er 640,00 kr + moms. Send en mail til , så vi ved hvilket navn/logo du vil have på boksen.

Boks sponsor - privat
Som boks sponsor vil du få et navn på et skilt ca str A4, som sættes på en hesteboks.
Prisen for 1 år er 400,00 kr. incl. moms. Send en mail til ,
Så vi ved hvilket navn du vil have på boksen

Stævne sponsor

Der er mulighed for at hjælpe os primært til vores egne stævner. Det kan du gøre ved at donere gaver, som vi kan give til rytterne som præmier. Skriv en mail til hvis du har noget vi må få, og så kontakter vi dig og aftaler nærmere om afhentning af de gaver som du ønsker at give.

Der er derudover mulighed for 3 forskellige løsninger til stævner:

1: Rideklubben sørger for gaver og rosetter og du får navn på 1 klasse = 1.200,00 kr

2: Du sørger for gaver, vi sørger for rosetter og du får navn på 1 klasse = 800,00 kr

3: Du sørger for gaver og rosetter, og du får navn på en klasse = 400,00 kr

Gave til klubben ?

Her er et sidste forslag til, hvordan du ellers kan hjælpe Ringkøbing og Omegns Rideklub.

Du må altid gerne donere en pengegave til mobilpay nr: 890066, skriv ”GAVE” i tekst.

Udfyld skema hvis du vil støtte vores klub og være sponsor